Montaż, podłączenie i instalacja 3m DBI Sala 3326300 jest łatwa i szybka. Ten produkt jest zaprojektowany z myślą o łatwej i bezproblemowej instalacji. Zawiera wszystko, czego potrzeba do podłączenia i zainstalowania anteny szerokopasmowej w zakresie od 800 MHz do 3 GHz. Antena jest wyposażona w wysokiej jakości komponenty, które zapewniają wysoką jakość sygnału i wydajność. Montaż jest prosty, wymaga tylko kilku narzędzi oraz dokładnego przeczytania instrukcji. Po instalacji, antena powinna być odpowiednio konfigurowana, aby zapewnić jak najlepsze wyniki.
Ostatnia aktualizacja: Montaż, podłączenie, instalacja 3m Dbi Sala 3326300
20/21-Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży 00-PED-RTP-MN>TPDM
20/21-Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci z metodyką 00-PED-PTP-MN>DTPDM
20/21-Z - Dydaktyka muzyki 00-MUZ-POD-N3>DYM
20/21-Z - Dydaktyka szczegółowa nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-WNANG-POD-N3>DSNJ
20/21-Z - Edukacja techniczna i plastyczna z metodyką 00-PED-PTP-MN>ETPM
20/21-Z - Edukacja techniczna z metodyką 00-PIW-MN>ETM
20/21-Z - Gry i zabawy ruchowe w nauczaniu języka angielskiego 00-WNANG-POD-N3>GZRJ
20/21-Z - Indywidualna i zespołowa ekspresja muzyczna 00-MUZ-POD-N3>IZEM
20/21-Z - Instrumenty szkolne 00-MUZ-POD-N3>INS
20/21-Z - Metodyka nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-WNANG-POD-N3>MNJA
20/21-Z - Metodyka nauczania muzyki w klasach IV-VIII 00-MUZ-POD-N3>MNM
20/21-Z - Metodyka prowadzenia artystycznych zajęć pozalekcyjnych z muzyki 00-MUZ-POD-N3>MPAZ
20/21-Z - Modele pracy w nauczaniu zintegrowanym 00-WNANG-POD-N3>MPNZ
20/21-Z - Planowanie i analiza lekcji 00-WNANG-POD-N3>PALE
20/21-Z - Podstawy dyrygowania 00-MUZ-POD-N3>PODY
20/21-Z - Podstawy wiedzy o muzyce 00-MUZ-POD-N3>PWM
20/21-Z - Przygotowanie psychologiczno-pedagogiczne do nauczania na danym etapie edukacyjnym 00-WNANG-POD-N3>PPN
20/21-Z - Rozwój psychiczny i fizyczny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym 00-WNANG-POD-N3>PRFD
20/21-Z - Zasady dydaktyki w nauczaniu matematyki 00-MAT-POD-N3>ZDNM
20/21-L - Charakterystyka zespołu Aspergera i zespołu Retta - podobieństwa i różnice 00-AUT-POD-N3>CHZA
20/21-L - Diagnostyka pedagogiczna w NI 00-OLI-POD-N3-DPN
20/21-L - Diagnostyka pedagogiczna we WWRD 00-WWR-POD-N3>DPWWR
20/21-L - Diagnostyka w pedagogice specjalnej 00-TRP-POD-N3>DPS
20/21-L - Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem - spektrum 00-AUT-POD-N3>EROA
20/21-L - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) 00-OLI-POD-N3>ERON
20/21-L - Edukacja plastyczna z metodyką 00-PIW-MN>EPM
20/21-L - Edukacja techniczna i plastyczna z metodyką 00-PED-PIW-LN>ETPM
20/21-L - Gotowość i dojrzałość szkolna oraz metody jej oceny-PDW 00-PIW-MN>GDS
20/21-L - Ogólna charakterystyka autyzmu. Spektrum autyzmu. Zespół Aspergera 00-AUT-POD-N3>OCASA
20/21-L - Pedagogika rodziny 00-PIW-MN>PER
20/21-L - Zasady organizacji i pracy zespołów realizujących zadania wczesnego wspomagania rozwoju. Dokumenty normatywne. 00-WWR-POD-N3>ZOPZ
21/22-Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży 00-PED-RTP-MN>TPDM
21/22-Z - Edukacja i rehabilitacja dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 00-PIW-MN>OLI
21/22-Z - Edukacja techniczna i plastyczna z metodyką 00-PED-PTP-MN>ETPM
21/22-Z - Edukacja techniczna z metodyką 00-PIW-MN>ETM
21/22-Z - Współczesne tendencje rozwojowe w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnej-PDW 00-PIW-MN>WTR
21/22-L - Diagnostyka i diagnoza pedagogiczna 00-PIW-MN>DDP
21/22-L - Diagnostyka pedagogiczna w NI 00-OLI-POD-N3-DPN
21/22-L - Diagnostyka w pedagogice specjalnej 00-TRP-POD-N3>DPS
21/22-L - Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem - spektrum 00-AUT-POD-N3>EROA
21/22-L - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) 00-OLI-POD-N3>ERON
21/22-L - Edukacja plastyczna z metodyką 00-PIW-MN>EPM
21/22-L - Ogólna charakterystyka autyzmu. php? _action=katalog2/przedmioty/pokazPrzedmiot&kod=00-PRP-POD-N3%3EDTP" onclick="return Common. confirmWarnings();" tabindex="0">22/23-Z - Diagnostyka i terapia pedagogiczna (rysunkowe metody projekcyjne) 00-PRP-POD-N3>DTP
22/23-Z - Edukacja i rehabilitacja dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 00-PIW-MN>OLI
22/23-Z - Edukacja techniczna i plastyczna z metodyką 00-PED-PTP-MN>ETPM
22/23-Z - Edukacja techniczna z metodyką 00-PIW-MN>ETM
20/21-Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży 00-PED-RTP-MN>TPDM:Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
20/21-Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci z metodyką 00-PED-PTP-MN>DTPDM:Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
20/21-Z - Dydaktyka muzyki 00-MUZ-POD-N3>DYM:Wykład (grupa 3)
20/21-Z - Dydaktyka szczegółowa nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-WNANG-POD-N3>DSNJ:20/21-Z - Edukacja techniczna i plastyczna z metodyką 00-PED-PTP-MN>ETPM:Ćwiczenia (grupa 6), Wykład (grupa 1), Wykład (grupa 2), Wykład (grupa 3), Wykład (grupa 5), Wykład (grupa 6)
20/21-Z - Edukacja techniczna z metodyką 00-PIW-MN>ETM:Wykład (grupa 2)
20/21-Z - Gry i zabawy ruchowe w nauczaniu języka angielskiego 00-WNANG-POD-N3>GZRJ:Warsztaty (grupa 1), 20/21-Z - Indywidualna i zespołowa ekspresja muzyczna 00-MUZ-POD-N3>IZEM:20/21-Z - Instrumenty szkolne 00-MUZ-POD-N3>INS:20/21-Z - Metodyka nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej 00-WNANG-POD-N3>MNJA:20/21-Z - Metodyka nauczania muzyki w klasach IV-VIII 00-MUZ-POD-N3>MNM:20/21-Z - Metodyka prowadzenia artystycznych zajęć pozalekcyjnych z muzyki 00-MUZ-POD-N3>MPAZ:20/21-Z - Modele pracy w nauczaniu zintegrowanym 00-WNANG-POD-N3>MPNZ:20/21-Z - Planowanie i analiza lekcji 00-WNANG-POD-N3>PALE:20/21-Z - Podstawy dyrygowania 00-MUZ-POD-N3>PODY:20/21-Z - Podstawy wiedzy o muzyce 00-MUZ-POD-N3>PWM:20/21-Z - Przygotowanie psychologiczno-pedagogiczne do nauczania na danym etapie edukacyjnym 00-WNANG-POD-N3>PPN:20/21-Z - Rozwój psychiczny i fizyczny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym 00-WNANG-POD-N3>PRFD:20/21-L - Charakterystyka zespołu Aspergera i zespołu Retta - podobieństwa i różnice 00-AUT-POD-N3>CHZA:Ćwiczenia (grupa 0), Wykład (grupa 0)
20/21-L - Diagnostyka pedagogiczna w NI 00-OLI-POD-N3-DPN:20/21-L - Diagnostyka pedagogiczna we WWRD 00-WWR-POD-N3>DPWWR:20/21-L - Diagnostyka w pedagogice specjalnej 00-TRP-POD-N3>DPS:20/21-L - Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem - spektrum 00-AUT-POD-N3>EROA:20/21-L - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) 00-OLI-POD-N3>ERON:20/21-L - Edukacja plastyczna z metodyką 00-PIW-MN>EPM:20/21-L - Edukacja techniczna i plastyczna z metodyką 00-PED-PIW-LN>ETPM:20/21-L - Gotowość i dojrzałość szkolna oraz metody jej oceny-PDW 00-PIW-MN>GDS: 00-AUT-POD-N3>OCASA:20/21-L - Pedagogika rodziny 00-PIW-MN>PER: 00-WWR-POD-N3>ZOPZ:21/22-Z - Diagnoza i terapia pedagogiczna dzieci i młodzieży 00-PED-RTP-MN>TPDM:Wykład (grupa 5)
21/22-Z - Edukacja i rehabilitacja dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 00-PIW-MN>OLI:21/22-Z - Edukacja techniczna i plastyczna z metodyką 00-PED-PTP-MN>ETPM:21/22-Z - Edukacja techniczna z metodyką 00-PIW-MN>ETM:21/22-Z - Współczesne tendencje rozwojowe w pedagogice przedszkolnej i wczesnoszkolnej-PDW 00-PIW-MN>WTR:21/22-L - Charakterystyka zespołu Aspergera i zespołu Retta - podobieństwa i różnice 00-AUT-POD-N3>CHZA:21/22-L - Diagnostyka i diagnoza pedagogiczna 00-PIW-MN>DDP:21/22-L - Diagnostyka pedagogiczna w NI 00-OLI-POD-N3-DPN:21/22-L - Diagnostyka w pedagogice specjalnej 00-TRP-POD-N3>DPS:21/22-L - Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem - spektrum 00-AUT-POD-N3>EROA:21/22-L - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) 00-OLI-POD-N3>ERON:21/22-L - Edukacja plastyczna z metodyką 00-PIW-MN>EPM:21/22-L - Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) - warsztat 00-AUT-POD-N3>IPET:Warsztaty (grupa 1)
21/22-L - Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) - warsztat 00-OLI-POD-N3>IPET:21/22-L - Warsztat integrujacy zagadnienia terapii i edukacji osób z autyzmem oraz przygotowanie do egzaminu końcowego 00-AUT-POD-N3>WARA:22/23-Z - Diagnostyka i terapia pedagogiczna (rysunkowe metody projekcyjne) 00-PRP-POD-N3>DTP:22/23-Z - Edukacja i rehabilitacja dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 00-PIW-MN>OLI:22/23-Z - Edukacja techniczna i plastyczna z metodyką 00-PED-PTP-MN>ETPM:22/23-Z - Edukacja techniczna z metodyką 00-PIW-MN>ETM:22/23-Z - Organizacja terapii SI w różnych placówkach 00-INT-POD-N3>OTSI:23/24-L - Innowacyjne i alternatywne metody pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej 00-PIW-MN>IAMP:Wykład (grupa 1)
readers on-line: 55 | MAIN PAGE | COLLECTIONS | NEW ACCOUNT | LOGIN | CONTACT |
Narrow by attributes
Narrow by collections
Szkola cwiczen
Reset choice