Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Bosch 3 601 A90 200

Najczęściej zadawane pytania dotyczące Podręcznika Bosch 3 601 A90 200 obejmują m.in. informacje na temat tego, jak szybko można uzyskać części zamienne, jak wymienić lub naprawić uszkodzony element, jak działa gwarancja i jakie są procedury reklamacyjne. Podręcznik Bosch 3 601 A90 200 zawiera również informacje dotyczące instrukcji użytkowania, konserwacji i czyszczenia produktu, a także wskazówki dotyczące bezpieczeństwa. Ponadto zawiera szczegółowy opis prawidłowego montażu i używania produktu, jak również informacje dotyczące najczęstszych problemów i podręcznikowych rozwiązań.

Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Bosch 3 601 A90 200

Działalność nierejestrowana to sposób na przetestowanie pomysłu na biznes bez ryzyka i tracenia czasu na formalności. Sprawdzi się również jako forma dodatkowego zarobku. Dzięki temu rozwiązaniu możesz prowadzić działalność bez konieczności opłacania ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego. W naszym artykule znajdziesz podstawowe informacje na temat działalności nierejestrowanej oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

1. Czym jest działalność nierejestrowana?

Działalność nierejestrowana pozwala na prowadzenie sprzedaży lub świadczenie usług bez konieczności zakładania firmy. Nie wymaga zatem wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Głównym warunkiem do skorzystania z tej formy działalności jest niski poziom osiąganych przychodów (maksymalnie 50% wynagrodzenia minimalnego). 

👉 Dowiedz się więcej na temat działalności nierejestrowanej.

2. Jakie warunki trzeba spełnić, aby prowadzić działalność nierejestrowaną?

Aby prowadzić działalność nierejestrowaną, musisz spełniać następujące warunki:

  • Twoje przychody z działalności w żadnym miesiącu nie przekraczają 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia obowiązującego w danym roku,
  • w okresie ostatnich 60 miesięcy nie prowadziłeś działalności gospodarczej,
  • Twoja działalność nie wymaga zezwolenia, koncesji albo wpisu do rejestru działalności regulowanej,
  • Twoja działalność nie została zdefiniowana w przepisach jako działalność gospodarcza w rozumieniu ustawy „Prawo przedsiębiorców”.

3. Jaki jest limit dla działalności nierejestrowanej w 2023?

Limit dla działalności nierejestrowanej to 50% minimalnego wynagrodzenia w danym roku. W 2023 roku, ze względu na wzrost minimalnej stawki, wynosi on odpowiednio:

  • 1745 zł miesięcznie (od 1 stycznia 2023),
  • 1800 zł miesięcznie (od 1 lipca 2023).
  • 4. Gdzie i kiedy zgłaszać działalność nierejestrowaną?

    Działalność nierejestrowana nie wymaga zgłaszania w żadnym urzędzie. W praktyce oznacza to, że możesz ją rozpocząć w każdej chwili. Musisz jednak pamiętać o spełnieniu warunków pozwalających na prowadzenie działalności nierejestrowanej oraz kontrolowaniu swoich wpływów. W przypadku przekroczenia limitu powinieneś zarejestrować swoją firmę. 

    Na skróty

    Zacznij sprzedawać w Internecie bez firmy!

  • Uruchom sklep na Sky-Shop. pl w kilka dni
  • Uzupełnij stronę własnymi produktami lub pobierz je z hurtowni
  • Sprzedawaj w sklepie internetowym, na Allegro i Facebooku!
  • Załóż sklep testowy już teraz tak jak ponad 35 000 innych osób!

    5. Co zrobić, jeśli przekroczysz limit dla działalności nierejestrowanej?

    Jeżeli w danym miesiącu przekroczysz limit przychodów, musisz zarejestrować działalność. Wniosek do CEIDG powinieneś złożyć w terminie do 7 dni od dnia, w którym przychód przekroczył obowiązujący limit. Zrobisz to przez Internet, a sam proces zakładania firmy nie zajmie Ci dużo czasu. 

    Zarejestrowanie własnej działalności nie jest trudne ani kosztowne. Dodatkowo na początku możesz skorzystać z ulgi na start, dzięki której przez pierwsze 6 miesięcy nie musisz opłacać pełnych składek ZUS, a jedynie składkę zdrowotną. 

    👉 Sprawdź, jak szybko i łatwo założyć firmę

    6. Jakie są zasady prowadzenia działalności nierejestrowanej?

    Pamiętaj, że prowadząc działalność nierejestrowaną, w świetle prawa cywilnego jesteś traktowany jako przedsiębiorca. Z tego powodu musisz przestrzegać określonych zasad. Od dnia rozpoczęcia działalności nierejestrowanej masz obowiązek:

  • prowadzić uproszczoną ewidencję sprzedaży,
  • wystawiać dowód sprzedaży (fakturę lub rachunek) na żądanie klienta,
  • rozliczać przychody z działalności nierejestrowej (po odliczeniu kosztów) w zeznaniu rocznym PIT-36,
  • przestrzegać praw konsumenta (w tym tych związanych z reklamacją, zwrotami i naprawą).

  • 7. Jak prowadzić uproszczoną ewidencję sprzedaży dla działalności gospodarczej?

    Prowadzenie ewidencji sprzedaży jest konieczne, aby ustalić poziom uzyskiwanych przychodów i wartość sprzedaży. Na tej podstawie rozliczysz także podatek dochodowy. W przypadku braku należytej ewidencji organ podatkowy sam ustali wartość sprzedaży i kwotę należnego podatku.

    Uproszczoną ewidencję sprzedaży możesz prowadzić zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej (np. w arkuszu kalkulacyjnym). Powinna ona zawierać:

  • liczbę porządkową (kolejny numer wpisu),
  • datę sprzedaży,
  • kwotę sprzedaży, 
  • wartość sprzedaży narastająco (sumę dotychczasowej sprzedaży).
  • W ewidencji możesz także umieścić opis sprzedawanych towarów, informacje o rodzaju transakcji czy numer faktury. Ważne, aby uzupełniać ją na bieżąco, każdego dnia prowadzenia sprzedaży.

    8. Jak obliczyć przychód z działalności nierejestrowanej? 

    Obliczając przychód, musisz wziąć pod uwagę całość kwot otrzymanych i należnych od klientów. W prowadzonej przez Ciebie ewidencji sprzedaży nie możesz obniżyć uzyskanych przychodów o koszty. Pamiętaj przy tym, że to właśnie limit przychodów z danego miesiąca upoważnia Cię do korzystania z formy działalności nierejestrowanej. 

    Koszty możesz odliczyć dopiero w rozliczeniu rocznym PIT. W ten sposób zmniejszysz podatek o poniesione w ciągu roku wydatki związane z prowadzeniem sprzedaży czy świadczeniem usług. Koszty powinny być udokumentowane, dlatego przechowuj wszystkie dowody zakupu.

    👉 Dowiedz się więcej na temat podatków w sprzedaży internetowej.

    9. Co może być kosztem w działalności nierejestrowanej?

    Koszty w działalności nierejestrowanej to wszelkie wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodu. Mogą to być:

  • wydatki na zakup materiałów i usług,
  • koszty wysyłki do klientów,
  • szkolenia i kursy,
  • konsultacje.
  • Pamiętaj, że wszystkie koszty powinny być ściśle związane z prowadzoną przez Ciebie działalnością, ponieważ to po Twojej stronie leży uzasadnienie, że mają one związek z osiągniętym przychodem. 

    👉 Przeczytaj więcej na temat kosztów uzyskania przychodów

    10. Jakie dokumenty wystawiać za sprzedaż realizowaną w ramach działalności nierejestrowanej?

    W ramach działalności nierejestrowanej co do zasady jesteś zwolniony z wystawiania faktur. Masz jednak obowiązek wystawić rachunek lub fakturę na żądanie klienta. 

    W przypadku rachunku klient ma prawo zgłosić chęć jego uzyskania do 3 miesięcy od zakupu. Na jego wystawienie masz 7 dni. Rachunek powinien zawierać:

  • numer kolejny,
  • datę wystawienia,
  • dane sprzedawcy, 
  • dane nabywcy,
  • nazwę usługi,
  • kwotę za usługę.
  • Klient może zażądać uzyskania faktury w ciągu 3 miesięcy od końca miesiąca, w którym dostarczyłeś towar lub usługą, bądź otrzymałeś zapłatę. Na jej wystawienie masz czas do 15 dnia następnego miesiąca, jeśli klient zgłosił chęć uzyskania faktury w miesiącu zakupu. Jeżeli zrobił to później, masz 15 dni od czasu zgłoszenia. Taka faktura powinna zawierać:

  • imię, nazwisko i adres podatnika
  • imię, nazwisko i adres nabywcy,
  • nazwę (rodzaj) towaru lub usługi,
  • miarę i ilość (liczbę) dostarczonych towarów lub zakres wykonanych usług,
  • cenę jednostkową towaru lub usługi,
  • kwotę należności ogółem.
  • Sprawdź mini-księgowość Sky-Shop dla sprzedaży internetowej!

    11. Czy można łączyć działalność nierejestrowaną z pracą na etacie?

    Działalność nierejestrowaną możesz bez problemów połączyć z pracą na etacie, umową zlecenie lub umową o dzieło, dzięki czemu zyskasz dodatkowy zarobek. Przychody z pracy i prowadzenia działalności nierejestrowanej nie sumują się, dlatego nie musisz obawiać się, że w ten sposób przekroczysz limit. Działalności nierejestrowanej nie możesz jednak łączyć z prowadzeniem działalności gospodarczej. 

    👉 Zobacz najlepsze pomysły, jak dorobić do pensji

    12. Czy działalność nierejestrowana podlega opodatkowaniu VAT?

    Działalność nierejestrowana nie jest wyłączona z opodatkowania VAT. W praktyce większość osób prowadzących taką działalność jest zwolnionych z tego obowiązku, ponieważ ich sprzedaż w ciągu roku nie przekracza limitu 200 000 zł. Istnieją jednak przypadki, w których bez względu na osiągany przychód, działalność nierejestrowana podlega opodatkowaniu VAT. 

    Nie możesz skorzystać ze zwolnienia VAT, jeżeli:

  • sprzedajesz towary wymienione w załączniku nr 12 do ustawy o VAT (m. in. metale szlachetne czy wyroby jubilerskie),
  • sprzedajesz towary opodatkowane akcyzą,
  • sprzedajesz nowe środki transportu oraz części do pojazdów samochodowych i motocykli,
  • sprzedajesz przez Internet preparaty kosmetyczne i toaletowe, komputery, wyroby elektroniczne i optyczne, urządzenia elektryczne i nieelektryczny sprzęt gospodarstwa domowego oraz maszyny i urządzenia, gdzie indziej niesklasyfikowane,
  • świadczysz usługi prawnicze, w zakresie doradztwa (z wyjątkiem doradztwa rolniczego), jubilerskie i ściągania długów, 
  • nie masz siedziby działalności w Polsce. 
  • W powyższych przypadkach musisz zarejestrować się jako podatnik VAT, co wiąże się m. z koniecznością uzyskania NIP oraz prowadzenia rejestru sprzedaży i zakupów. 

    👉 Dowiedz się więcej na temat podatku VAT w sprzedaży internetowej

    13. Czy kasa fiskalna jest obowiązkowa w działalności nierejestrowanej?

    Większość osób prowadzących działalność nierejestrowaną jest zwolniona z obowiązku posiadania kasy fiskalnej. Dotyczy to przedsiębiorców, których obroty ze sprzedaży stacjonarnej nie przekroczyły 20 000 zł lub prowadzili wyłącznie sprzedaż wysyłkową. 

    Jeżeli jednak sprzedawane przez Ciebie towary zostały objęte obowiązkiem ewidencjonowania sprzedaży na kasie fiskalnej, musisz wystawiać paragony dla klientów, bez względu na osiągnę obroty.

    👉 Przeczytaj więcej na temat kasy fiskalnej w sprzedaży internetowej

    14. Co grozi za sprzedaż bez działalności gospodarczej poza ramami określonymi działalnością nierejestrowaną?

    Prowadzenie działalności bez zakładania firmy (poza ramami działalności nierejestrowanej) wiąże się z konsekwencjami prawnymi, w tym karą ograniczenia wolności oraz grzywny. Pamiętaj zatem, aby zarejestrować swój biznes, jeżeli przekroczysz limit przychodów dla działalności nierejestrowanej.

    15. Jakie są zalety działalności nierejestrowanej?

    Największe zalety korzystania z działalności nierejestrowanej to:

  • brak konieczności rejestracji w CEIDG,
  • brak składek ZUS,
  • łatwe prowadzenie ewidencji sprzedaży,
  • możliwość przetestowania pomysłu na biznes bez ryzyka.
  • 👉 Sprawdź, co można sprzedawać bez działalności gospodarczej

    16. Jakie są wady działalności nierejestrowanej?

    Największe wady działalności nierejestrowanej to:

  • konieczność uzyskania przychodów na niskim poziomie, aby nie przekroczyć limitu,
  • brak możliwości prowadzenia spółki (działalność nierejestrowaną musisz prowadzić samodzielnie),
  • brak możliwości prowadzenia biznesu wymagającego koncesji lub zezwoleń,
  • brak ubezpieczenia zdrowotnego i chorobowego z tytułu wykonywanej działalności,
  • możliwe trudności we współpracy z innymi firmami, np. hurtowniami. 
  • Sprzedawaj bez firmy ze Sky-Shop

    Sky-Shop umożliwia prowadzenie sprzedaży w Internecie we własnym sklepie internetowym oraz w wielu innych kanałach. To również świetne rozwiązanie dla osób, które korzystają z dropshippingu. Dzięki platformie szybko i łatwo skonfigurujesz swój sklep oraz skorzystasz z rozwiązań przystosowanych do działalności nierejestrowanej, w tym systemu mini-księgowości oraz bramki płatniczej Sky-Pay

    Sprawdź wszystkie możliwości oprogramowania w ciągu 14-dniowego okresu testowego. Załóż darmowe konto już dziś!

    5. 00 avg. rating (98% score) - 7 votes

    W celu uzyskania pomocy w zainstalowaniu i użytkowaniu dysku twardego Seagate zapoznaj się z sekcją FAQ (najczęściej zadawane pytania) poniżej. Dodatkowego wsparcia szukaj w dziale obsługi klienta firmy Seagate.

    Wszyscy użytkownicy

    Problem: Mój transfer plików jest zbyt wolny

    P: Czy obie końcówki kabla USB są dobrze podłączone?

    O: Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów z podłączeniem kabla:

    • Sprawdź obie końcówki kabla USB i upewnij się, że są do końca wetknięte w odpowiednie porty.
    • Spróbuj odłączyć kabel, odczekać 10 sekund, a następnie podłącz go ponownie.
    • Wypróbuj inny kabel USB.

    P: Czy dysk jest podłączony do portu USB 2. 0 wysokiej prędkości na komputerze lub hubie USB?

    O: Jeśli dysk jest podłączony do portu USB 2. 0 wysokiej prędkości lub huba, obniżenie wydajności jest zjawiskiem normalnym. Wydajność dysku Seagate Backup Plus wzrośnie po podłączeniu go do portu USB 3. 1 lub portu SuperSpeed USB 3. 0. W przeciwnym razie urządzenie działa z odpowiednio niższą prędkością transferu USB.

    P: Czy do tego samego portu lub koncentratora USB są podłączone jakieś inne urządzenia USB?

    O: Odłącz inne urządzenia USB i sprawdź, czy wydajność dysku się poprawi.

    Problem: Chcę użyć koncentratora USB do podłączenia moich urządzeń USB

    P: Czy mogę używać mojego dysku twardego wraz z koncentratorem USB?

    O: Tak, dysk twardy można podłączyć do koncentratora USB. Jeżeli używasz koncentratora i występują problemy z jego wykryciem, wolniejszy transfer niż normalny, przypadkowe odłączenia od komputera lub inne nietypowe usterki, spróbuj podłączyć dysk twardy bezpośrednio do portu USB komputera.

    Niektóre koncentratory USB mają niższą wydajność przy zarządzaniu energią, co może powodować problemy w działaniu podłączonych urządzeń. W takim przypadku należy rozważyć użycie koncentratora z zasilaniem, wyposażonego w przewód zasilania.

    Należy pamiętać, że koncentratory USB 2. 0 ograniczają szybkość przesyłu danych dysku do szybkości właściwej dla portu USB 2.

    Problem: Dostarczone kable USB są za krótkie

    P: Czy mogę używać mojego dysku twardego z dłuższym kablem?

    O: Tak, pod warunkiem że jest on certyfikowany zgodnie ze standardem USB. Aby osiągnąć najlepsze wyniki, Seagate zaleca jednak stosowanie kabli dostarczonych wraz z dyskiem twardym. Jeżeli używasz dłuższego kabla i występują problemy z wykrywaniem, szybkością transferu lub rozłączaniem, użyj oryginalnego kabla dołączonego do dysku twardego.

    Problem: Otrzymuję komunikaty błędu transferu danych

    P: Czy podczas kopiowania do woluminu FAT32 otrzymałeś komunikat „Error-50”?

    O: Podczas kopiowania plików lub folderów z komputera do woluminu z systemem plików FAT32 pewne znaki w nazwach nie mogą zostać skopiowane. Znaki te obejmują m. in., ale nie tylko:? < > / \:

    Sprawdź swoje pliki i foldery, by upewnić się, że znaki te nie są obecne w nazwach.

    Jeśli problem ten nawraca lub jeśli nie znajdujesz plików z niekompatybilnymi znakami, rozważ przeformatowanie dysku do systemu plików NTFS (użytkownicy systemu Windows) lub HFS+ (użytkownicy systemu Mac). Patrz Opcjonalne formatowanie i partycjonowanie.

    P: Czy otrzymałeś komunikat informujący o tym, że dysk został odłączony podczas wychodzenia z trybu uśpienia?

    O: Zignoruj ten komunikat, ponieważ pomimo niego dysk zainstaluje się ponownie na pulpicie. Dyski Seagate oszczędzają energię poprzez zmniejszenie liczby obrotów, kiedy przełączasz swój komputer w stan uśpienia. Kiedy komputer wychodzi ze stanu uśpienia, dysk może nie mieć wystarczającej ilości czasu, by zwiększyć liczbę obrotów, co skutkuje pojawieniem się wspomnianego komunikatu.

    Windows

    Problem: Ikona dysku twardego nie pojawia się w Komputerze

    P: Czy dysk twardy jest na liście urządzeń w Menedżerze urządzeń?

    O: Wszystkie dyski pojawiają się przynajmniej w jednym miejscu w Menedżerze urządzeń.

    W narzędziu Szukaj wpisz Menedżer urządzeń, aby go uruchomić. Sprawdź w sekcji Dyski i, o ile jest to konieczne, rozwiń pełną listę urządzeń, klikając ikonę plusa (+). Jeśli nie masz pewności, czy dysk się tam znajduje, odłącz go bezpiecznie i podłącz jeszcze raz. Wpis, który zostanie zmieniony, to dysk twardy Seagate.

    P: Czy dysk jest na liście obok nietypowej ikony?

    O: Menedżer urządzeń systemu Windows zazwyczaj dostarcza informacje na temat problemów z urządzeniami peryferyjnymi. Podczas gdy Menedżer urządzeń może pomagać w rozwiązywaniu większości problemów, niekoniecznie musi wyświetlić dokładną przyczynę lub przedstawić precyzyjne rozwiązanie.

    Dziwna ikonka obok dysku twardego może zdradzać problem. Na przykład zamiast normalnej ikony wskazującej typ urządzenia jest to wykrzyknik, znak zapytania lub X. Kliknij prawym przyciskiem myszy tę ikonę, a następnie wybierz Właściwości. Zakładka Ogólne wyjaśnia potencjalną przyczynę, z powodu której urządzenie nie działa tak, jak powinno.

    Mac

    Problem: Ikona dysku nie pojawia się na pulpicie

    P: Czy Twój Finder jest tak skonfigurowany, żeby ukrywał dyski twarde na pulpicie?

    O: Przejdź do Findera, a następnie sprawdź Preferencje systemowe > zakładka Ogólne > Pokaż elementy na pulpicie. Upewnij się, że Dyski twarde są zaznaczone.

    P: Czy dysk twardy instaluje się w systemie operacyjnym?

    O: Otwórz Narzędzie dyskowe w Idź do > Narzędzia > Narzędzie dyskowe. Jeśli dysk jest na liście w lewej kolumnie, sprawdź preferencje swojego Findera, by zobaczyć, dlaczego nie wyświetla się on na pulpicie (zob. pytanie powyżej). Jeżeli jest wyszarzony, to znaczy, że nie jest zamontowany. Kliknij na przycisk Zamontuj w Narzędziu dyskowym.

    P: Czy konfiguracja Twojego komputera spełnia minimalne wymagania systemowe dla użytkowania tego dysku twardego?

    O: Patrz opakowanie produktu w celu zapoznania się z listą obsługiwanych systemów operacyjnych.

    P: Czy podczas instalacji postępowałeś zgodnie z instrukcją odpowiednią dla Twojego systemu operacyjnego?

    O: Zapoznaj się z etapami instalacji w sekcji Getting Started.

    Inteligentne szkła Transitions® można czyścić tak samo jak większość soczewek okularowych – preparatem do czyszczenia okularów, delikatnym mydłem lub ściereczką do czyszczenia soczewek okularowych. Szkieł korekcyjnych nie wolno czyścić płynem do mycia szyb, ponieważ zawiera on substancje chemiczne, które mogą rozpuścić powłokę znajdującą się na soczewkach.

    Należy również uważać, aby nie wycierać soczewek materiałami, które mogłyby je porysować, na przykład chusteczkami higienicznymi lub ręcznikami papierowymi.

    W przeciwieństwie do przezroczystych szkieł okularowych, które pozostają przejrzyste w każdej sytuacji, szkła Transitions® automatycznie dostosowują się do zmieniającego się światła, zapewniając oczom dokładnie taką ilość cienia, jakiej potrzebują w danej sytuacji, co pozwala zobaczyć otoczenie w najlepszym świetle.

    Pomagają one również chronić oczy przed promieniami UV oraz zapobiegają mrużeniu i zmęczeniu oczu.

    Technologia Inteligetnych szkieł fotochromowych Transitions Optical jest stale udoskonalana. Szkła Transitions nie są takie same, jak dziesięć, pięć czy nawet trzy lata temu. Soczewki Transitions® Signature™ na zewnątrz przyciemniają się do odpowiedniego stopnia zabarwienia, wracają do przejrzystości szybciej niż nasze poprzednie generacje soczewek, a w pomieszczeniach są tak samo przejrzyste jak soczewki przezroczyste.

    W naszej bogatszej niż kiedykolwiek ofercie znajduje się obecnie szeroka gama produktów odpowiadających na zróżnicowane potrzeby. Poza soczewkami Transitions Signature mamy również soczewki Transitions® XTRActive®, które zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić dodatkową ochronę przed światłem na zewnątrz, w pomieszczeniach, a nawet w samochodzie. Są to nasze najciemniejsze soczewki do codziennego użytku, które sprawdzają się nawet w najgorętszym klimacie i przyciemniają się w samochodzie.

    Inteligentne szkła Transitions® aktywują się w reakcji na światło UV. Stopień natężenia promieniowania UV będzie miał wpływ na stopień zaciemnienia szkieł. To właśnie dzięki temu pozwalają Ci one zobaczyć życie w odpowiednim świetle. Soczewki mogą zachowywać się nieco inaczej w ekstremalnych sytuacjach.

    Na przykład temperatura może mieć wpływ na czas reakcji technologii fotochromowej. Naukowcy Transitions Optical nieustannie pracują nad udoskonalaniem technologii i tworzeniem receptur, które zapewniają idealną równowagę między promieniowaniem UV a temperaturą szkieł.

    W odróżnieniu od okularów przeciwsłonecznych Inteligentne szkła Transitions® są zazwyczaj przejrzyste i przyciemniają się po wystawieniu na działanie światła UV. W sposób ciągły i płynny dostosowują swój poziom przyciemnienia, aby zwiększyć komfort widzenia w zmiennych warunkach oświetleniowych, a następnie znów stają się przejrzyste w sytuacjach, w których nie występuje promieniowanie UV, np. w pomieszczeniach zamkniętych i w nocy.

    Natomiast okulary przeciwsłoneczne mają ustalony odcień - niezależnie od sytuacji zawsze mają tę samą barwę i rzadko są dobrym rozwiązaniem w pomieszczeniach.

    Nie ma się czego obawiać. Technologia zastosowana w naszym procesie fotochromowym sprawia, że barwniki fotochromowe są częścią soczewki, nie można ich zdrapać ani odkleić, a ich trwałość jest przewidziana na cały okres użytkowania szkieł okularowych. W razie problemów z soczewkami zalecamy kontakt ze specjalistą ochrony wzroku lub z salonem optycznym, w którym zakupiono okulary.

    Inteligentne szkła Transitions® są wyposażone w opatentowane barwniki fotochromowe, które umożliwiają szybką aktywację, czyli przyciemnienie soczewek pod wpływem promieniowania ultrafioletowego słońca. Im silniejsze są promienie UV, tym ciemniejsze stają się soczewki. W przypadku braku promieniowania UV, np. w pomieszczeniach zamkniętych lub w nocy, szkła wracają do swojego pierwotnego stanu. Aby zaspokoić zróżnicowane potrzeby naszych klientów, oferujemy różne opcje soczewek, w tym rodzinę szkieł codziennych, które można nosić przez cały dzień w pomieszczeniach i na zewnątrz:

    • Inteligentne szkła Transitions® Signature® GEN8™
    • Inteligentne szkła Transitions® XTRActive™ New Generation
    • Inteligentne szkła Transitions® XTRActive® Polarized™

    Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Bosch 3 601 A90 200

    Bezpośredni link do pobrania Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Bosch 3 601 A90 200

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Najczęściej zadawane pytania Podręcznik Bosch 3 601 A90 200