1st Line Q50 to inteligentny system wspomagający działanie użytkownika. Jest to kompleksowy system, który łączy w sobie funkcje z zakresu wsparcia technicznego, automatyzacji i monitorowania. Użytkownicy mogą korzystać z różnych narzędzi, takich jak system diagnostyczny, aplikacje do monitorowania i narzędzia do automatyzacji. 1st Line Q50 umożliwia użytkownikom tworzenie i wdrażanie skutecznych strategii wspomagających działanie. System wykorzystuje wiele technologii, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i głębokie uczenie, aby zapewnić użytkownikom najlepsze doświadczenia z zakresu wsparcia technicznego.
Ostatnia aktualizacja: Odniesienie do użytkownika 1st Line Q50
Please add exception to AdBlock for elektroda. pl. Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points! uziom 01 Dec 2010 15:55 1209 #1Level 10 Witam!
If you watch the ads, you support portal and users.
Od jakiegoś czasu programuje w języku C pod attiny2313 i rzekłbym wszystko było w porządku. Jednak gdy przerzuciłem się na uC atmega128 już na wstępie miałem problemy:
funkcja działa na attiny, ale na atmedze już nie... Okazało się że 128 "rozumie" tylko to, co napisze w "maini'e", bogatszy o tą wiedzę zmodyfikowałem kod:inline void foo(int i)i znów wszystko było w porządku, jednak do czasu. Po pewnych postępach postanowiłem stworzyć strukturę ze wskaźnikiem do mojej funkcji, okazało się jednak, że nie wiem w jaki sposób się odnieść do funkcji inline, gdyż sposób standardowy odnosi się tylko do zwykłych (nie 'obarczonych' żadnymi kwalifikatorami) funkcji (a przynajmniej tak mi się wydaje).void foo(int i){PORTB ^= _BV(i);}
Programuje poprzez ISP (stk 500)- mój prowadzący mówił, że może to jest problemem...Liczę na odzew i pomoc jak przede wszystkim pozbyć się musu tworzenia funkcji inline za każdym razem. [/code]
#2tmf
Moderator of Microcontroller designs #2
No tak, wskaźnik do funkcji inline... pomyśl chwilę nad tą zagadką
Ale powodem twoich problemów zapewne jest fusebit kompatybilności z ATMega103 - skasuj go i twe kłopoty znikną.
#3#3
jeśli mam daną funkcję inline:to mogę ją wskazać w ten sposób:// nawiasy określają priorytet// bez nich byłoby to tablicą wskaźników// a nie wskaźnikiem funkcjivoid (*wsk_foo)();wsk_foo= foo;no i faktycznie działa...Idąc dalej tym tropem, wrzucam ten wskaźnik do struktury:typedef structvoid (*wsk_foo)();} Struktura;inline void foo();...// w main...// z K&R podpatrzyłem zapisStruktura s= { (void *) foo};...// wywołanies. wsk_foo();okazuje się, że avr-gcc "wypluwa" mi coś takiego:
/tmp/ccn0Ve21. o: In function `main':
test2. c. text+0xe): undefined reference to `foo'Gdy znów wyrzucę inline'a nie ma już błędu kompilacji, ale znowu uC nie widzi wtedy funkcji...Co ciekawe, gdy będę kompilować ten kod poprzez czyste gcc, wszystko przebiega pomyślnie i działa niezależnie od tego czy wpisze inline'a, czy też nie... Bądź tu mądrym... [/code]
#4#4
No to przeczytaj (najlepiej w K&R skoro już go masz) co powoduje inline. W skrócie - nie da się pobrać adresu funkcji inline - bo ona nie istnieje jako osobna funkcja. Teoretycznie jeśli niejest zadeklarowana jako static inline, to kompilator powinien tworzyć dwie wersje - jedną inline i jedną zwykłą funkcję, której adres możesz pobrać. Niemniej inline kłóci się z pobieraniem adresu funkcji. Oczywiście trudno też wywołać funkcję typu
inline void foo(); - gdyż to nie jest funkcja, a jedynie jej prototyp. Z tego kompilator wie czego się spodziewać, ale linker za diabła nie jest wstanie tego zlinkować, bo nie ma z czym.
#5#5
Dzięki za wszystko, sam bym długo musiał się namęczyć zanim bym do tego doszedł. Trzeba było zmienić z domyślnej wartości bit M103C z extended fusebitów, który faktycznie odpowiadał za kompatybilność z atmega103. A co do inline'a, w K&R nie znajde, ponieważ jest to konstrukcja wywodząca się z języka C++, i faktycznie jeśli mielibyśmy trzymać się standardu ANSI C K&R nie uwzględnia on inline'a. Więc rzekłbym- to tylko taka moja fanaberia.
#6#6
Nie do końca, standard ANSI C99 już tą dyrektywę uwzględnia, a od dawna była jako rozszerzenie - __inline. Swoją droga uzasadnienie jej stosowania jest takie sobie - obecnie gcc całkiem sprawnie sam decyduje, które funkcje inlinować, domyślnie robi to dla małych funkcji, tu raczej zwykle problem jest odwrotny - jak zmusić gcc aby funkcji nie traktował jako inline
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Oceń swoje auto
Infiniti Q50 (2013 - teraz) - opinia użytkownika Kots
- Infiniti Q50 - opinie
- Infiniti Q50 - dane techniczne
- Infiniti Q50 - zdjęcia
- Infiniti Q50 - cena
2016-11-23, Kots
Marka: | Infiniti | Model: | Q50 | Generacja: | (2013 - teraz) | Rok produkcji: | 2016 | Przebieg: | 8 tys. km | Nadwozie: | Sedan | Silnik: | 3. 5 Hybrid |
---|
Podsumowanie:
Słabe możliwości skonfigurowania samochodu - wybór ogranicza się do topowych wersji...
Ocena ogólna użytkownika:
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?Silnik:
5. 0
Zawieszenie:
Wnętrze:
Komfort jazdy:
Zużycie Paliwa
- Infiniti FX opinie
- Infiniti G20 opinie
- Infiniti EX opinie
- Infiniti M opinie
- Dane techniczne
- Infiniti QX dane techniczne
- Infiniti EX dane techniczne
- Infiniti I35 dane techniczne
- Infiniti G35 dane techniczne
- Infiniti G37 dane techniczne
- Cenniki
- Infiniti QX70 cena
- Infiniti Q70 cena
- Infiniti M cena
- Infiniti FX cena
- Infiniti Q60 cena
- Zdjęcia
- Infiniti Emerg-E zdjęcia
- Testy
- Infiniti FX testy
- Infiniti G37 testy
- Infiniti Emerg-E testy
- Infiniti QX60 testy
- Encyklopedia
- Infiniti Q45
- Infiniti Q50
- Infiniti J30
- Infiniti Q60
- Infiniti M
- Infiniti G20
- Infiniti Q70
- Infiniti EX
- Infiniti G35
- Infiniti QX60
- Infiniti I30
- Infiniti I35
- Infiniti QX70
- Infiniti QX
- Infiniti G25
- Infiniti FX
- Infiniti Emerg-E
- Infiniti QX50
- Infiniti JX
- Infiniti G37
Infiniti Q50 Cena Infiniti Q50(2013 –)
Średnia cena na podstawie 14 ofert:
104 171 zł
Zakres cen: 82 900 – 119 900 zł
Najnowsze motofaktyPeugeot 408. Pierwsze wrażenia i dane techniczne, konkurencjaPrzejazd na żółtym świetle. Jaki mandat można dostać? Jest jeden wyjątek kiedy kierowca uniknie kary!Używany Ford Kuga (2019 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowaCitroen C5X. Powrót marki do segmentu DPunkty karne. Nawet 15 punktów karnych za jedno wykroczenie! Od kiedy?Kodeks drogowy 2022. Kiedy mandat można zapłacić kartą?Po jakim czasie kasuje się punkty karne? Od 17 września 2022 zmianaWszystkie artykułyMotofakty mazowieckie
Infiniti Q50 opinie(2013 - teraz) Liczba głosów:3
Ocena ogólna:
4, 67
Silnik/skrzynia biegów:
Zawieszenie:
4, 33
Wnętrze:
Komfort jazdy:Oceń swoje autoInfiniti Q50 (2013 - teraz) zdjęcia
Testy i porównania
Infiniti Q50 2. Test i dane techniczne [galeria]Infiniti Q50 - wrażenia z jazdyInfiniti QX60. Test SUV-a o sporych gabarytach i mocy 262 KM Infiniti Q30. Japoński rywal Audi A3Infiniti Emerg-EPremiery i nowości
Infiniti Q50 Hybrid najlepszym autem z napędem alternatywnymInfiniti Q50 2. 0 turbo Infiniti Q50 Eau Rouge pobije BMW M3... cenąInfiniti Q50 Eau Rouge - o krok od produkcji seryjnejInfiniti Q50 Eau Rouge obwieszcza swoje przybycieNajnowszeoceny Infiniti Q50
3, 9Sedan 3. 5 Q50 Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 I
Samochód ogólnie przyjemny w obcowaniu. Gdy trzeba gdzieś pojechać, czy bliżej, czy dalej to cieszy. Może nie do tego stopnia by ot tak wsiąść i po prostu się poszwędać bez celu jak to ma miejsce w przypadku np. BMW M lub wszelakich Porsche, ale na pewno sprawia więcej frajdy niż np. Lexus IS, czy Skoda Octavia. Auto najlepiej się sprawuje na autostradach na dystansach do ok. 500 km. Świetnie również radzi sobie z wyprzedzaniem na krajówkach....4, 5Sedan 3. 5 S Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 II
Kazdy kto rozważa ten samochód na pewno się zastanawia, czy to dobry wybór na tle samochodów niemieckich. Ja zanim je kupiłem obejrzałem sporo recenzji i przejechałem się 10 samochodami, głównie niemieckimi. Sytuacja wygląda tak, że w cenie niemieckiego samochodu premium z silnikiem 2. 0 turbo jest 3. 5 V6 który jest 100 KM mocniejszy, lepiej brzmi, jest szybszy i pali identycznie albo nawet mniej. Jeżeli stawiamy na prowadzenie i odczucia...4, 8Sedan 3. 7 V6 333KM 245kW
Auto jest piękne, szybkie i inne... mało jeździ tego po naszych drogach dlatego często można odczuć cudzy wzrok patrzący wprost na autoAuto sprowadziłem w zeszłym roku i przejechałem 15tyś kilometrów.Na pewno na plus należy pochwalić silnik który jest elastyczny i bardzo trwały. Czasami mam odczucia, że gubi moc przy 7tyś obrotów, natomiast w momencie wbicia kolejnego biegu natychmiastowo się o tym zapomina...Czasami mogę...4, 6
Sedan 2. 0t 211KM 155kW
Auto wyróżnia się agrezywną linią nadwozia, masywnymi przetłoczeniami, oraz lampami, które niczym przymrużone oczy spoglądają na kierowców przed nim w ich lusterkach! Skrzynia i zawieszenie pracują bardzo dobrze, uważam że jest to dobra alternatywa dla wszystkich europejskich marek.Subiektywnie uważam, że Infiniti mają jedne z naładniejszych wnętrz spośród aut dostępnych na polskim rynku. Fotele, pozycja. widoczność. kierownica, wszystko...Dla mnie najlepszy samochód w tej klasie. Bijący na głowę konkurencję z Niemiec choć ma trochę z nimi wspólnego za sprawą silnika:). Szkoda, że nie spotkał się z cieplejszym przyjęciem. Jednak ciężko zachęcić nas do spróbowania czegoś nowego. Świetny silnik, prowadzenie i dużo miejsca zarówno dla kierowcy i pasażerów. Samochód pomimo dość małego silnika pozwala poszaleć przy wyłączonej kontroli trakcji. Skrzynia biegów perfekcyjna. Dwa...3, 2Opinia po 1, 5 roku użytkowania więc już pozbawiona zachwytów, "ochów" i "achów". Auto na pewno stylistycznie nieprzeciętne i jeśli ktoś lubi się wyróżniać na drodze to powinien je na pewno rozważyć. Niestety po dłuższym użytkowaniu już nie jest takie "premium" jakie być powinno. Z powodu kiepskiej jakości nadaje się raczej do spokojnego "bujania się" po mieście, trasy dobijają lakier. Dobijają do tego...3, 0Sedan 2. 2d 170KM 125kW
Samochód kupiony jako nowy w salonie Infiniti w Warszawie. Auto piękne ale niestety bardzo usterkowe. Początkowo myślałem, że trafiłem na pechowy egzemplarz jednak okazuje się, że w rankingach niezawodności w USA również wypada bardzo słabo (można poczytać w google pod hasłem: least reliable cars: infiniti q50) Uporczywe usterki, głównie elektroniki oraz niepoważne podejście serwisu, daleko odbiegające od standardów marek premium, sprawiło że...Auto niebanalne, wyróżniające się z tłumu, zwłaszcza ten agresywny przód i grill. Nowe grille w Lexusach wyglądają wręcz kuriozalnie, w Infiniti jest pięknie. Auto klasy średniej więc i miejsca średnio, ale całkiem wystarczająco. Bagażnik ma bardzo nieregularne kształty (skośna podłoga) przez co nie jest zbyt ustawny. Właściwości jezdne super, widoczność, ergonomia, wygoda - wszystko na 5. Jedyny minus to lakier. Mam czarny z brązową/bordową...Musze powiedziec iz to auto zaskoczylo mnie bardzo pozytywnie.Wybralem sie do dealera samochodow z mysla o kupnie bmw / merecedesa/audi leczy wszytkie te wydawaly sie tak oklepane az ze nielubie nudy uwage przykulo Infiniti q50kilka ciekawostek1) samochod byl projektowany przy wspolpracy vetela kierowcy raidowego ( chyba poprawnie wpisalem jego imie)2) fotele byly projektowane przez NASA aby uzyskac jaka njabardziej przyjazna...Sedan 3. 5 Q50S Hybrid 364KM 268kW
Samochód urzekający po każdym względem, poczynając od wyglądu poprzez jakość wykonania a kończąc na właściwościach jezdnych.Ponad czasowa bryła auta, pięknie skomponowana jako sportowa limuzyna, jakość wykończenia na poziomie audi i bmw no i ten układ hybrydowy w połączeniu z pięknie brzmiącym 3, 5 litrowym V6. Tryb jazdy ECO jest naprawdę eko, oczywiście jak weźmie się pod uwagę 364 KM, tryb SPORT z bezpośrednim kierowniczym układem...