Podręcznik programowania Electrolux Crte151aq1 to kompleksowe narzędzie, które pozwala programować wszystkie komputery i urządzenia elektryczne firmy Electrolux. Podręcznik zawiera wszystkie potrzebne informacje, aby użytkownik mógł z łatwością zaprogramować urządzenie. Podręcznik zawiera również instrukcje dotyczące używania narzędzi programowania, instalowania oprogramowania i konfigurowania urządzeń. Dodatkowo, podręcznik zawiera wyczerpujące informacje dotyczące zarządzania systemem, konfiguracji sieci i innych zagadnień związanych z obsługą elektroniki. Dzięki temu Podręcznik programowania Electrolux Crte151aq1 może być używany do programowania wszystkich urządzeń firmy Electrolux.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik programowania Electrolux Crte151aq1
- Artykuł
- Czas czytania: 2 min
Ta sekcja zawiera szczegółowe informacje na temat kluczowych funkcji i funkcji języka C# dostępnych dla języka C# za pośrednictwem programu. NET.
W większości tej sekcji założono, że wiesz już coś o języku C# i ogólnych pojęciach związanych z programowaniem. Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem programowania lub języka C#, możesz odwiedzić stronę Introduction to C# Tutorials (Wprowadzenie do samouczków języka C#) lub . NET In-Browser Tutorial (Samouczek dotyczący języka. NET In-Browser), w którym nie jest wymagana żadna wcześniejsza wiedza na temat programowania.
Aby uzyskać informacje o określonych słowach kluczowych, operatorach i dyrektywach preprocesora, zobacz odwołanie w języku C#. Aby uzyskać informacje na temat specyfikacji języka C#, zobacz Specyfikacja języka C#.
Sekcje programu
Wewnątrz programu w języku C#
Main() i Command-Line argumenty
Sekcje językowe
InstrukcjeOperatory i wyrażeniaExpression-bodied membersEquality Comparisons (InstrukcjeOperatory i wyrażenia)Expression-bodied membersEquality Comparisons
Typy
Programowanie obiektowe
Interfejsy
Delegaci
Tablice
Ciągi
Właściwości
Indexers (Indeksatory)
Zdarzenia
Typy ogólne
Iteratory
Wyrażenia zapytań LINQ
Przestrzenie nazw
Niebezpieczny kod i wskaźniki
Komentarze dokumentacji XML
Sekcje platformy
Domeny aplikacji
Zestawy w środowisku. NET
Atrybuty
Kolekcje
Wyjątki i obsługa wyjątków
System plików i rejestr (Przewodnik programowania w języku C#)
Współdziałanie
Odbicie
Zobacz też
- Odwołanie w języku C#
- Lekcje programowania
- Zadania do wykonania
- Praca z IDE
- Quizy sprawdzające wiedzę
- Monitorowanie postępów
- Ebook z lekcjami i zadaniami
- Podręcznik programowania — Ebook zawierający wszystkie lekcje. Pozwala to szybko odnaleźć lekcje i potrzebne materiały.
- Grupa na Facebooku — Na grupie możesz zadawać pytania, jeśli masz wątpliwości lub natrafisz na problemy. Do grupy możesz dołączyć tutaj: https://www. com/groups/996354121226286.
- Kanał na Instagramie i Facebooku — publikujemy informacje o nowych lekcjach, porady, tips & tricks, sprawdź @programovanie. pl na Instagramie oraz progamovaniepl na Facebooku.
- 01. Podstawy
- Instalacja potrzebnych narzędzi
- Tworzymy pierwszy program
- Quiz!
- Zmienne
- Praca z debuggerem
- Zadanie do wykonania
- Komentarze
- Liczby całkowite
- Liczby zmiennoprzecinkowe, zmienne char, long, boolean
- 02. Funkcje sterujące przepływem programu
- Pobieranie danych od użytkownika
- Funkcja if
- Zadanie do wykonania – gra w zgadywanie
- Pętla while – rozbudowujemy naszą grę w zgadywanie
- Pętla do-while, for i instrukcja break
- Wyzwanie programistyczne
- 03. Klasy i obiekty
- Klasy i obiekty
- Zachowania obiektów – metody w klasie
- Pakiety
- Public, private, protected – modyfikatory dostępu
- Inicjalizowanie stanu obiektu – konstruktory
- 04. Projekt – gra w literki
- Stałe, pola statyczne, słówko final
- Porównywanie obiektów
- Metoda toString i porównywanie wyrazów
- Składamy grę w słowa
- Tablice
- Wczytywanie danych z pliku
- Zapis danych do pliku
- 05. Zaawansowane klasy i obiekty
- Dziedziczenie i przesłanianie metod
- Polimorfizm
- Klasy abstrakcyjne i finalne
- Interfejsy
- 06. Gra w kółko i krzyżyk
- Pierwsza aplikacja okienkowa
- Klasy anonimowe
- Lambdy
- Layouty w Swingu — jak rozmieścić elementy w okienku
- Tablice wielowymiarowe
- Składamy naszą grę w kółko i krzyżyk
- 07. Wyjątki
- 08. Kolekcje
- Listy
- Zbiory (Set)
- Mapy
- 09. Java Stream API
- Wiele innych tematów, które są w trakcie tworzenia!
Skip to content
Darmowy
Kurs programowania
w Javie od podstaw
Programować w Javie jak zawodowiec! Poznasz narzędzia, których używają profesjonaliści w codziennej pracy. Zaczynamy całkowicie od zera!
Materiały dodatkowe
Darmowy kurs programowania
w Javie od podstaw – programovanie. pl
Kod produktu i numer produktu (PNC) znajdują się na tabliczce znamionowej urządzenia.
1. Model, np. EWF1204W
2. Kod produktu (PNC), np, 914520402
3. Kod ML, np. 05
4. Numer seryjny