Ustawienie rozpoznawania Emerson Cf755vnb06

Emerson CF755VNB06 to inteligentne urządzenie do rozpoznawania mowy, które wykorzystuje technologię Deep Neural Networks (DNN) do rozpoznawania mowy. Umożliwia tworzenie i skalowanie aplikacji dla różnych środowisk, w tym systemów IoT, rozszerzonej rzeczywistości, sztucznej inteligencji itp. Ustawienie rozpoznawania mowy Emerson CF755VNB06 jest proste i można je szybko skonfigurować za pomocą przyjaznego interfejsu użytkownika. Urządzenie może być również zintegrowane z istniejącym systemem w celu współdziałania z innymi elementami, w tym wbudowanymi czujnikami, kamerami itp. Emerson CF755VNB06 jest idealnym rozwiązaniem do tworzenia aplikacji do rozpoznawania mowy, które mogą być używane w wielu różnych środowiskach.

Ostatnia aktualizacja: Ustawienie rozpoznawania Emerson Cf755vnb06

Ostatnia aktualizacja 09. 11. 2021 10:38

Problem

  • Czy nóżki w urządzeniu wolnostojącym służą do regulowania wysokości?
  • Czy regulacja nóżek obniży/podwyższy wysokość urządzenia?
  • Czy regulacja nóżek w zmywarce wolnostojącej pozwoli na obniżenie wysokości?
  • Czy regulacja nóżek w pralce obniży jej wysokość?

Dotyczy

  • Zmywarki wolnostojące
  • Pralki
  • Suszarki
  • Chłodziarki-zamrażarki wolnostojące
  • Zamrażarki wolnostojące
  • Chłodziarki wolnostojące
  • Kuchnie wolnostojące

Rozwiązanie

Nóżki w urządzeniach wolnostojących można regulować wyłącznie w celu wyrównania poziomu urządzenia. 

Nie ma możliwości regulacji wysokości urządzenia za ich pomocą. 

Napisz opinię

Twoja opinie jest dla nas ważna. Pomóz nam udoskonalić nasze urządzenia.

1. Włączanie funkcji rozpoznawania mowy

  1. Wprowadź termin „Panel sterowania” w polu wyszukiwania na pasku zadań i otwórz tę aplikację.
  2. Wybierz kolejno. Na wyświetlonym ekranie powitalnym kliknij przycisk Dalej.

    Jeśli nie możesz znaleźć pozycji Rozpoznawanie mowy, w przypadku opcji Widok według: wybierz ustawienie Kategoria.

  3. Wybierz odpowiedni typ mikrofonu i kliknij przycisk Dalej.
  4. Zapoznaj się ze wskazówkami dotyczącymi umieszczenia mikrofonu i kliknij przycisk Dalej.
  5. Przeczytaj wyświetlone zdania, postępując zgodnie z instrukcjami ekranowymi, a następnie kliknij przycisk Dalej. Można zwiększyć skuteczność rozpoznawania mowy, mówiąc po mandaryńsku.
  6. Po wyświetleniu komunikatu „Mikrofon został skonfigurowany” kliknij przycisk Dalej.
  7. Funkcja rozpoznawania mowy może uzyskiwać dostęp do dokumentów i wiadomości e-mail w celu zwiększenia skuteczności działania na podstawie używanych słów. Aby zdecydować, czy chcesz zezwolić na dostęp do dokumentów i wiadomości e-mail, wybierz pozycję Włącz sprawdzanie dokumentów (Enable document review) lub Wyłącz sprawdzanie dokumentów (Disable document review). Następnie kliknij przycisk Dalej.
  8. Wybierz tryb aktywacji. Na poniższej ilustracji wybrano ustawienie Użyj trybu ręcznej aktywacji (Use manual activation mode).
  9. Jeśli nie znasz tych poleceń, kliknij przycisk Wyświetl arkusz informacyjny (View Reference Sheet). W programie Microsoft Edge zostanie otwarta strona internetowa z niektórymi poleceniami.
  10. Zaznaczając odpowiednią opcję, zdecyduj, czy chcesz, aby ta funkcja była uruchamiana automatycznie. Kliknij przycisk Dalej.
  11. Kliknij przycisk Uruchom samouczek (Start tutorial), aby otworzyć samouczek wideo firmy Microsoft dotyczący tej funkcji. Po wykonaniu powyższych czynności możesz zacząć korzystać z poleceń głosowych.

2. Konfigurowanie funkcji rozpoznawania mowy

Otwórz Panel sterowania i wybierz kolejno. Możesz teraz skonfigurować mikrofon lub zapoznać się z samouczkiem dotyczącym rozpoznawania mowy.

3. Korzystanie z funkcji rozpoznawania mowy

Po skonfigurowaniu funkcji rozpoznawania mowy można ją uruchomić w dowolnym momencie. Przy użyciu poleceń głosowych można sterować komputerem lub wprowadzać tekst.

Otwórz Panel sterowania i wybierz kolejno. Zostanie wyświetlony panel Rozpoznawanie mowy. Kliknij ikonę mikrofonu po lewej stronie i zacznij mówić. Gdy skończysz, kliknij znak x, aby zamknąć panel.

  • Drukuj

Strony: [1] 2 3 4 Do dołu

Wątek: Traffic Sign Assist (TSA) - rozpoznawanie znaków drogowych (Przeczytany 27163 razy)

Advertisement

trochę inny wątek ale to też dot. nawigacji. Rozpoznawanie znaków współpracuje z navi i tu dopiero jest mnóstwo błędów

Zapisane


Jak w weekend jechałem drogą z ograniczeniem prędkości do 90 km/h i po prawej stronie pojawił się znak podobny do tego w załączniku to system rozpoznawania znaków zinterpretował to tak jakby na mojej drodze pojawił się znak ograniczania prędkości do 40 km/h.
Jak widać nie jest to idealne rozwiązanie, ale czasami oczywiście pomocne.

Swoją drogą to jednak wiadomo, że faktycznie rozpoznaje znaki, a nie tylko pobiera informacji z nawigacji (tak jak np. w Mazdzie).

Mam sporo spostrzeżeń i uwag do rozpoznawania znaków drogowych.
- ostatnia aktualizacja map w czerwcu 2018 coś popsuła na ekspresówce Piotrków - Warszawa oraz na południowej obwodnicy Warszawy. Zamiast dozwolonych 120km/h cały czas pokazuje 90km/h (przed czerwca było wszystko prawidłowo pokazywane). Śmiesznie to wygląda jak pojawia się ograniczenie do 100km/h i auto je pokazuje, a jak jest koniec ograniczenia to auto pokazuje 90km/h he he...
- we Włoszech błędnie rozpoznawał znaki ograniczające prędkości podczas deszczu lub złej pogody (90km/h) i pokazywał je zamiast dopuszczalnych 110 lub 130km/h. Ciekawe bo w naszym kraju prawidłowo rozumie znaki ograniczenia prędkości dla samochodów ciężarowych i ich nie pokazuje w aucie.
- klasycznie prawie zawsze kamera zczyta ograniczenia z prawej strony drogi jak jest rozjazd/odbicie skrajnego pasa w prawo, a to ograniczenie dotyczy tylko tego zjazdu. Słabe to jest i nagminne.
- generalnie mam wrażenie że rozpoznawanie działa coraz gorzej, a nigdy nie było dobrze

« Ostatnia zmiana: 2018/07/30 16:18 wysłana przez Kabe »

ja często jeżdżę drogą której jeszcze nie ma w navi, a są tam ograniczenia 80 km. System rozpozna znak pokaże 80, ale po ok 500 m zmieni na 50, gdy za chwilę ograniczenie jest odwołane nie pokaze 90 tylko zostaje na 50. Do d-py to jest, a jak pomyśle, że w audi jest opcja (pewno nie tania) dostosowania prędkości do znaków to śmiech mnie ogarnia. Dobrze, że tego nie mam bo ogarniała by mnie rozpacz.

a jak pomyśle, że w audi jest opcja (pewno nie tania) dostosowania prędkości do znaków to śmiech mnie ogarnia.

W VW Arteonie również ACC ma możliwość działać w synchronizacji że znakami dla mnie jest to najbardziej niedopracowany bubel VW.

Link do Youtube (od 6:53)

« Ostatnia zmiana: 2018/07/30 19:22 wysłana przez Kabe »
jak pomyśle, że w audi jest opcja (pewno nie tania) dostosowania prędkości do znaków to śmiech mnie ogarnia.

W Tigu jest opcja powiadamiania o przekroczeniu prędkości - tej rozpoznanej, graficznie lub dźwiekowo. Włączyłem wczoraj powiadamianie graficzne i... jeszcze szbciej wróciłem do poprzednich ustawień.

Wytłumaczy mi ktoś jak interpretować taką informację na wyświetlaczu jak w załączniku?
Faktyczne ograniczenie to 50 km/h.
Co w takim razie oznacza ten znak 60 km/h i co oznacza ten biały prostokącik?

Wytłumaczy mi ktoś jak interpretować taką informację na wyświetlaczu jak w załączniku?
Faktyczne ograniczenie to 50 km/h.
Co w takim razie oznacza ten znak 60 km/h i co oznacza ten biały prostokącik?

W godzinach nocnych (23:00-5:00) obowiązuje w mieście ograniczenie prędkości 60km/h zamiast 50km/h. Co ciekawe jest to specyfika tylko Polski, a VW o tym wie:-)
Link jak by ktoś chciał poczytać więcej szczegółów

The following users thanked this post: MrBlacker

No fakt. Czyli ta biała tabliczka oznacza godziny noce?
Mało precyzyjne oznaczenie - ja bym to odczytał między 00:00 - 02:00. gif" alt=":)" title="Uśmiech"/>

No fakt. gif" alt=":)" title="Uśmiech"/>

No to takie symboliczne oznaczenie, wszyscy liczyli że się domyślisz:-)

Ja teraz już wiem to wszystko jasne.
Ale jakoś mi to do głowy nie przyszło. pl/Smileys/default/tongue. gif" alt=":P" title="Język"/>

Mam sporo spostrzeżeń i uwag do rozpoznawania znaków drogowych. gif" alt=":(" title="Smutny"/>

Rzeczywiście nie działa to perfekcyjnie, w Austrii na autostradzie często jest ograniczenie do 80 dla ciężarówek - zawsze wrzucał również dla mnie.
Ale w drugą stronę - jak wyjechałem poza obszar wspierany np. do BiH, to brakowało mi tej pomocy w postaci wskazówki ile mogę aktualnie jechać. Na wakacjach jak musisz navigować w nieznanym terenie, patrzeć czy reszta ekipy (pozostałe 5 aut! ) jedzie z tyłu, ogarniać dzieci na tylnej kanapie i jeszcze rozmawiać z żoną - to bywa pomocne

a jak pomyśle, że w audi jest opcja (pewno nie tania) dostosowania prędkości do znaków to śmiech mnie ogarnia.
W VW Arteonie również ACC ma możliwość działać w synchronizacji że znakami Link do Youtube (od 6:53)

W Audi jak i w Arteonie wydaje się to działać, ale jak jest w praktyce - hmmm..
Ja jestem ciekaw czego innego - czy da się taki predykcyjny ACC przestawić w tryb "normalny" - bez dostosowywania się do znaków, zakrętów itp?
Bo jeśli nie i skazani jesteśmy na niańkę, która nas prowadzi tylko i wyłącznie zgodnie z przepisami, oraz zwalnia duuuużo wcześniej przed każdym zakrętem aby oszczędzać paliwo i wpływać na nasze bezpieczeństwo, to ja dziękuję - z czymś takim w naszym kraju wg. mnie kompletnie nie da się jeździć i wtedy ACC pozostaje bezużyteczne. Np. po co komu ACC działający do 210 jak nigdzie poza Niemcami tego nie sprawdzisz?

W Audi jak i w Arteonie wydaje się to działać, ale jak jest w praktyce - hmmm.. po co komu ACC działający do 210 jak nigdzie poza Niemcami tego nie sprawdzisz?

Chyba w załączonym teście była o tym mowa że w DE na autostradzie bez ograniczeń ACC z włączoną funkcją dostosowania się do znaków przyjmuje prędkość 130km/h. Tak z tego co słyszałem ACC możesz przełączyć w normalny tryb jazdy bez znaków.

To są nadal bajery. Dopłaciłem do pakietu zawierającego m. in. wykrywanie zasłabnięcia kierowcy. I wiecie co? Prędzej spowodujecie karambol niż ten system za Was podejmie decyzję.

Próbowałem go w niedzielę rano, na pustej i szerokiej drodze, z dobrze wymalowanymi liniami. Przy prędkościach zarówno 40-50km/h jak i 70-80km/h. Nawet przy dolnym zakresie mnie nie uratuje przed zdarzeniem, zbyt późno ruszają te wszystkie procedury. Nie wyobrażam sobie tego na drodze o kiepskich warunkach (nierówności czy brak linii).

ACC sam w sobie jest fajnym dodatkiem, który jeszcze nie do końca opanowałem na naszych drogach ekspresowych i wyżej - głównie z powodu innych użytkowników, którym się strasznie śpieszy. Pozostało mi lepsze wyczucie kiedy najlepiej zmieniać pas na lewy, zanim zacznie zwalniać po wykryciu pojazdu z przodu.

Znaki drogowe to kosztowny bajer (tak, wiem że za niego nie płaciliśmy jako osobna pozycja w cenniku), który pozostawia wiele do życzenia zanim mu zaufamy bardziej. Pokazywanie ograniczeń które wynikają z map, a nie z otoczenia (stare dane) czy problemy ze skasowaniem ograniczeń po ich minięciu to codzienne problemy jakie mógłbym wymienić.

U mnie to działa znośnie, nie wiem czy fakt, że mam DP ma jakiekolwiek znaczenie. Dzisiaj na trasie Szczecin-Berlin nie pomylił się ani razu. W Niemczech tabliczki informacyjne typu 'obowiązuje w deszczu' czy specyfikujące godziny obowiązywania działają nieźle. Przy pracujących wycieraczkach pobudzonych przez czujnik deszczu pokazują się znaki w nim obowiązujące.

Naturalnie łatwo sprawdzić czy system jest w 100% nieomylny, włączając ostrzeżenia o prędkości. Dość szybko je wyłączymy.

Problemem jest jakość danych, czasami powiązana z jakością mapujących w Navteq. Często zdarza się, że drogę niepubliczną/publiczna gruntową oznaczą jako publiczną i wyjaśnienie im tego na głównych drogach nastręcza sporo problemów.

W teorii system robi fuzję danych i np. jak widzi 30 na zjeździe i ma to w danych mapy nie powinien tego wyświetlić. Przed odwróconymi znakami nie ochroni nas nic;), tak samo jak przed dziwnymi geometriami i symbolami przypominającymi znaki. Nawet najlepsze obecnie AI da się oszukać (szczególnie wykorzystując je same jako adwersarza)

Warto pamiętać też, że kamera nie może być niczym zakryta (np. pozostałościami po owadach czy żywicą/woskiem, jakimś nano badziewiem itp. ).

Inna sprawa, że systemowi zdażyło się w optymalnych warunkach zgłupieć kompletnie na danej trasie - mimo, że 99 razy pokazał wszystkie ograniczenia poprawnie.

System traktuję jako użyteczną pomoc (szczególnie na trasie), nie wyrocznię. Z chęcią zobaczyłbym ACC sprzężone z rozpoznawaniem znaków w moim Tiguanie, było by mniej mieszania z ustawianiem prędkości na tempomacie. System jest lepszy niż u większości konkurentów i na pewno lepszy od systemów korzystających tylko z kamery albo tylko z danych nawigacji. 100% skuteczności nie oczekuję, ale pole do poprawy jest..

Podsumowując, producenci zdają sobie sprawę z tych problemów. Obecnie wydawcy map mają pewnie duże ciśnienie, żeby te dane były lepszej jakości, co oznacza, że trzeba proces zautomatyzować. To samo tyczy innych elementów, mających umożliwić wprowadzanie większej autonomiczności aut.

« Ostatnia zmiana: 2018/07/31 23:28 wysłana przez rk »

Strony: [1] 4 Do góry

Ustawienie rozpoznawania Emerson Cf755vnb06

Bezpośredni link do pobrania Ustawienie rozpoznawania Emerson Cf755vnb06

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Ustawienie rozpoznawania Emerson Cf755vnb06